haraj logo
جستجو

نان رژیمی

مواد لازم :
جو : 4 پیمانهتخم آفتابگردان : 1 پیمانهتخم کنجد : 1 پیمانهتخم کدو : نصف پیمانهآب : 6 پیمانهنمک : 1 قاشق چایخوریروغن : 2 قاشقکره : در صورت تمایل

 مواد اولیه مورد نیاز را با آب و روغن به خوبی مخلوط نمایید. مخلوط حاصله را داخل کیسه ای پلاستیکی ریخته و حدود 8 ساعت درون یخچال قرار دهید تا استراحت کند. پس از اتمام 8 ساعت، لایه ای نازک از مخلوط را کف سینی فر پهن نمایید. درجه حرارت فر را روی 200 درجه سانتی گراد تنظیم کرده و سینی فر را به مدت 15 الی 20 دقیقه درون آن قرار دهید. دقت داشته باشید که کف سینی حتماً کاغذ روغنی بیندازید.

پس از پایان این مدت زمان، نان را از فر بیرون آورید. دمای فر را این بار روی 150 درجه سانتی گراد تنظیم کرده و مجدداً اجازه دهید تا نان ها 20 الی 30 دقیقه دیگر درون فر بمانند تا خشک و شکننده شوند. پس از آماده شدن نان ها و خنک شدنشان، در صورت تمایل می توانید کمی کره آب شده روی نان ها بزنید تا براق شوند.

نان رژیمی

آخرین آموزش ها
برترین ها